caziestar

Alla inlägg den 28 september 2012

Av caziestar - 28 september 2012 13:29

Öh, Att Sverige ens kan förknippas med "främlingsfientlighet" är i mina ögon ABSURT! Så mycket invandrare som vi har här.. Vart går gränsen? Sverige är i mina ögon ett fegt land som inte vågar stå för sina egna åsikter och har länge sedan gått över gränsen för vad som anses medmänsklighet.. Det har gått till "DADDA HELA VÄRLDEN" fasen. Med risk för att många kommer att förargas över min åsikt måste jag ändå få stå upp för den! Som om inte svenska folket har behov för pengarna på olika instanser istället för att ta in fler och fler invandrare så fort de får chansen med risk för att annars kallas främlingsfientliga! Men hur ligger det till med de svenska traditioner och levnadssätt. Är det inte de invandrare som inte accepterar dem som är främlingsfientliga mot Sverige EGENTLIGEN! Men DÅ är det bara synd om individen då denne har varit med om så mycket skit och inte tänker klart! Jag och många med mig har oxå varit igenom mycket skit men när VI går till läkaren och säger att vi är deprimerade tex så proppar de i en sömntabletter istället för att ge personen bättre hjälp.. Varför? Jo, för att det är billigare med ett recept än en remiss! För att Sverige inte har råd att ta hand om sina egna! Vart går gränsen? Jag ser intga andra länder som kompromissar sina EGNA mot att rädda ALLA andra! Skärpning säger jag bara! Ställ krav på ALLA inte bara de som redan är svenska medborgare!



Grrrrr....



Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards