caziestar

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Folk och "FOLK"

Av caziestar - 21 november 2012 14:45

Hej alla!
Jag har varit upptagen ett tag och därför inte skrivit något men det ska bli skärpning på det nu!
Jag har problem med folk som inte kan behandla andras årikter med respekt.. Att man ska behöva dissa andras åsikter för att själv framstå som en smartare person är för mig helt ofattbart! Fattar de inte att de själv ser riktigt korkade ut när de inte egentligen kontrar kommentarerna med något vettigt men bara dissar utan något konkret att säga om ämnet...?? Meningen med bloggar, FB statusar etc är ju att lyfta frågor och väcka intresse kring saker som oftast anses vara lite känsliga att prata om! Jag väljer att posta alla kommentarer oavsett om de är negativa eller positiva eftersom bloggande bla. i min värld handlar om yttringsfrihet, rätten att få ha en åsikt! Alla har sin egen uppfattning och alla har sin egen sanning. Inget av det som inte är på något sätt bevisat behöver vara varken rätt eller fel. Det viktiga är att man är ärlig mot sig själv och det man själv tror på! har man fel eller ändrar uppfattning kan man säga det och ibland så kan det vara en ögonöppnare när man läser någon annans åsikt! Man lär sig hela livet och man kan inte bli smartare om man inte kan ta konstruktiv kritik framförd på ett bra sätt. Tyvärr så kan inte alla konsten att kommunicera på ett respektfullt sätt men jag ser det som negativ energi och dålig karaktär med en stänk av bekräftelsebehov och ett försök att själv må bättre när man försöker dra ner någon annan!

Nä! Jag vägrar dras ner av den dåliga energin... :)
Ha en bra dag alla glada! Och ni andra kan dra åt helvete! :D


P.E.A.C.E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caziestar - 26 november 2012 17:48


Spelningen tillsammans med Sherlock Brothers som support akt för Smash Into Pieces spelning på hemmaplan LIVE gick kanon!!Hoppas att ni gillar det! Denna låten kommer ni oxå att hitta på vår kommande EP!"Ain't No Light"Rock on!   ...

Av caziestar - 21 november 2012 15:48


Ett litet klipp från vår spelning i fredags.. Dålig ljudkvalite tyvärr men ni fattar innehållet :)Detta är en av våra nya låtar som kommer att finnas på vår kommande EP!"We Get High (On Rock N Roll)"   ...

Av caziestar - 28 september 2012 13:29

Öh, Att Sverige ens kan förknippas med "främlingsfientlighet" är i mina ögon ABSURT! Så mycket invandrare som vi har här.. Vart går gränsen? Sverige är i mina ögon ett fegt land som inte vågar stå för sina egna åsikter och har länge sedan gått över g...

Av caziestar - 25 september 2012 11:11


Hösten och vinterns mörka period är på väg! Ser känns i hela kroppen! Jag är sååå trött hela tiden.. Hade jag inte haft måsten så hade jag kunnat sova hela veckan! Nu var det ett tag sen jag skrev något och det är på grund av hektisk schema! Jag själ...

Av caziestar - 16 september 2012 03:49

Inatt spelade jag med Copenhagen Guns och stämningen var på topp på Lions & Barrells vid Parken i Köpenhamn! Bra publik och mycket röj! Tusen tack för alla som kom! Vi spelade mot dörren! Dvs att man får betalt det som kommer in i biljett intäkter! 3...

Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards