caziestar

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Ursäkta? Einstein?

Av caziestar - 16 september 2012 03:49

Inatt spelade jag med Copenhagen Guns och stämningen var på topp på Lions & Barrells vid Parken i Köpenhamn! Bra publik och mycket röj! Tusen tack för alla som kom! Vi spelade mot dörren! Dvs att man får betalt det som kommer in i biljett intäkter! 3 band spelade denna kvällen under samma premisser och dörren skulle delas i tre!! Eftersom vi var första bandet ut så märkte jag inte förrän efter att vi spelat att ett av banden hade satt en lista på 148 personer som GÄSTLISTA! Hör och häpna! Dvs att medans vi andra hade ca 10 av dessa på listan så hade en medlem i ett av banden förstört för alla! Indirekt lurat oss på vårt gage, Einstein!! Han tänkte att eftersom det stod "Fri gästlista" så var han tvungen att bjuda ALLA GRATIS?! Hallåja! Tänkte han överhuvudtaget på vad han sysslade med?! Fy fan vad förbannad denna damen blev då det finns tre saker jag hatar mest av allt, lögnare, tjuvar och orättvisor! Det fanns inte ord för hur orättvist detta kändes! Jag drar upp ämnet och helvetet bryter lös då denne personen vägrar att spela om inte folk på listan får komma in!? Visst säger jag! Vi släpper in "ert" folk gratis men då får ni inte en krona från dörren!

SÅ BLEV DET! Dörren delades i två och det var det enda rätta!

Måste bara tillägga att det är otroligt att ett SÅ BRA band som de gör en sån grej är absurt! Folk hade lätt betalat 150:- för att se dem! (Det kostade 100:- i dörren ikväll!
100 pers på gästlistan = - 10.000:-

Suck säger jag bara!

(Bilden tog jag idag efter spelningen! :)

 
 
Johnny

Johnny

18 september 2012 10:40

Hmmm, 148 pers på gästlistan är en hel del, undrar hur många biljetter de trodde att de skulle sälja i dörren om de redan har bjudit in 148 pers :)?

http://www.waspnation.com

caziestar

18 september 2012 10:46

Vi sålde MÅNGA! Där var ca 300 pers! ;)

 
Johnny

Johnny

18 september 2012 11:56

Underbart! Då var det ca 142 biljetter sålda då det var ca 158 pers uppskrivna på gästlistan av 2 band. Det är bra i dessa svåra tider att dra folk till pubar/klubbar.

http://www.waspnation.com

caziestar

20 september 2012 08:01

Nej.. 148 av 1 band

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caziestar - 26 november 2012 17:48


Spelningen tillsammans med Sherlock Brothers som support akt för Smash Into Pieces spelning på hemmaplan LIVE gick kanon!!Hoppas att ni gillar det! Denna låten kommer ni oxå att hitta på vår kommande EP!"Ain't No Light"Rock on!   ...

Av caziestar - 21 november 2012 15:48


Ett litet klipp från vår spelning i fredags.. Dålig ljudkvalite tyvärr men ni fattar innehållet :)Detta är en av våra nya låtar som kommer att finnas på vår kommande EP!"We Get High (On Rock N Roll)"   ...

Av caziestar - 21 november 2012 14:45

Hej alla!Jag har varit upptagen ett tag och därför inte skrivit något men det ska bli skärpning på det nu!Jag har problem med folk som inte kan behandla andras årikter med respekt.. Att man ska behöva dissa andras åsikter för att själv framstå som en...

Av caziestar - 28 september 2012 13:29

Öh, Att Sverige ens kan förknippas med "främlingsfientlighet" är i mina ögon ABSURT! Så mycket invandrare som vi har här.. Vart går gränsen? Sverige är i mina ögon ett fegt land som inte vågar stå för sina egna åsikter och har länge sedan gått över g...

Av caziestar - 25 september 2012 11:11


Hösten och vinterns mörka period är på väg! Ser känns i hela kroppen! Jag är sååå trött hela tiden.. Hade jag inte haft måsten så hade jag kunnat sova hela veckan! Nu var det ett tag sen jag skrev något och det är på grund av hektisk schema! Jag själ...

Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards