caziestar

Alla inlägg den 13 september 2012

Av caziestar - 13 september 2012 23:18

Hur många av er har vänner som varje morgon postar på FB om hur fantastiskt deras liv är och om hur underbart allt är och hur allt är rosa fluff!? Är det så att de verkligen HAR det så eller för att de VILL ha det så eller för att de vill att ANDRA ska TRO att de har det så?!
Många människor lever i en värld som inte alls är som de själv vill att det ska vara!
Varför stå ut då? Varför inte göra något åt det och ändra det de är missnöjda med?!
Vad är det som håller dem ifrån att göra något åt saken? Är det för att vi i grund och botten är vanemänniskor och för att de flesta ogillar förändringar!?
Livet är en gåta och består av myriader av val och erfarenheter! Jag tänker minsann vara ärlig i mitt liv och om mitt liv men framförallt ärlig emot mig själv!
Det är viktigt att lära sig njuta av sitt eget sällskap och att göra det man vill göra av sitt liv!
Lär dig skita i vad alla andra tycker eller inte tycker! Vem är det egentligen som bestämmer vad som är bra eller dåligt för dig och ditt liv om inte du själv!!

Jag lever efter mottot:
Don't dream your Life, live your dream!

Hur lever du ditt? <3

Av caziestar - 13 september 2012 22:21

Imorgon kommer min kära mor hit till Halmstad för att passa barnen när jag är ute på äventyr! Först Köpenhamn för genrep inför lördagens spelning i samma stad! Fika lördag fm med sötaste Susanne och den bär det iväg mot Soundcheck! Söndag repar jag med ? Famoüs Jameson i Helsingborg för att sen dansa bugg på buggkurs i Malmö på söndag kvällen! Hem söndag efter dansen direkt! Längtar efter att få göra allt detta!!!! \o/

Vad ska ni göra?

Kram och kärlek

Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards