caziestar

Alla inlägg den 1 september 2012

Av caziestar - 1 september 2012 10:30

Hahahahaha!! Varför?

Varför är det så att många alltid poserar på samma sätt när de fotograferas? Vissa putar tex med läpparna på varje bild.. WHAT'S UP WITH THAT?? Ni ser ut som guldfiskar.. Tycker man som tjej att man ser sexigare eller snyggare ut om man ser ut som om man sprutat in en massa Restylane i båda läpparna eller som en viss tjej kompis till mig som opererat in sitt ärr från en blindtarmsoperation i överläppen.. Hmm.. Ja, det varar för evigt vilket Restylane inte gör men hur kul är det för killen att veta att mmm.... blindtarmsärr.. mumma!! Njaaa... Gör dessa tjejer det för att de tror att killarna tycker att det ser sexigt ut? Av allt jag hört och sett så tror jag inte att killarna tycker att det är särskilt snyggt att se ut som en guldfisk på varje bild.. Sen finns de dom som alltid ska visa något tecken.. Jag tänker på typ \/ med pekfinger och långfinger.. Eller båda samtidigt! Seriöst.. Hur ser det ut på en skala? Ja, alla får se ut precis som de gör men man behöver inte göra sig till varje gång.


 



Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards