caziestar

Alla inlägg den 9 september 2012

Av caziestar - 9 september 2012 02:22

Har ni någonsin varit så fulla så ni inte hade känt igen er egen spegelbild? Tappat kontrollen och druckit några glas för mycket så ni inte kommit ihåg hur ni kom hem? Fått minnesluckor?
Det har jag aldrig upplevt! Då kan jag ställa mig frågan, varför? Dricker jag fel sorts dricka eller är det något som ligger i der undermedvetna och spärrar intaget av alkohol?! Jag blir inte sådär glad och uppåt av alkohol! Jag kan istället känna att jag blir trött och ofta yr och därför undviker jag att dricka oftast! När jag dricker så dricker jag oftas lite vin/cider, whisky och om jag får en liiiiten gnutta mer så får jag en obehaglig känsla i kroppen. Jag spyr väldigt sällan och jag har därför svårt att spy när jag tex druckit eller ätit något olämpligt!! Jag vill oxå känna en känsla av frihet! En känsla av att inte bry sig om morgondagen! Istället för att slappna av eller "Go with The flow" så tänker jag på all den tid jag förlorar dagen efter och all den skada jag förorsakar min kropp!

Why? Why? Why??

Varför blir jag bara hängig av att dricka för mycket? Hur gör ni? För, att vara ute till 04-05 på morgonen är otänkbart!!

Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards