caziestar

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Ny vecka, samma kärring!

Av caziestar - 3 september 2012 09:00

Helgen har varit trevlig och barnledig! Shopping och fest i Norrköping och sen övernattning i Malmö tills vi körde hem imorse! 5:30 ringde klockan då vi skulle köra till Halmstad för barnen skulle till skolan! De gick upp jättefint.. Vilken tur jag har som har så duktiga barn!
Känner mig fortfarande stel i kroppen och denna veckan ska det tas tag i träningen igen efter x antal veckors uppehåll eftersom jag har så ont i ryggen och även mina studier börjar idag! :D
Veckorna känns ganska långa, tröttheten börjar dra över mig sakta men säkert och jag fasar för när vinter mörkret faller då jag inte fått tillräckligt mycket sol i somras.. Jag är som en Björn och lägger mig i ide tills våren kommer!
Nu ska jag sova en stund!
Ha en sjujäkla bra dag allesamman!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caziestar - 26 november 2012 17:48


Spelningen tillsammans med Sherlock Brothers som support akt för Smash Into Pieces spelning på hemmaplan LIVE gick kanon!!Hoppas att ni gillar det! Denna låten kommer ni oxå att hitta på vår kommande EP!"Ain't No Light"Rock on!   ...

Av caziestar - 21 november 2012 15:48


Ett litet klipp från vår spelning i fredags.. Dålig ljudkvalite tyvärr men ni fattar innehållet :)Detta är en av våra nya låtar som kommer att finnas på vår kommande EP!"We Get High (On Rock N Roll)"   ...

Av caziestar - 21 november 2012 14:45

Hej alla!Jag har varit upptagen ett tag och därför inte skrivit något men det ska bli skärpning på det nu!Jag har problem med folk som inte kan behandla andras årikter med respekt.. Att man ska behöva dissa andras åsikter för att själv framstå som en...

Av caziestar - 28 september 2012 13:29

Öh, Att Sverige ens kan förknippas med "främlingsfientlighet" är i mina ögon ABSURT! Så mycket invandrare som vi har här.. Vart går gränsen? Sverige är i mina ögon ett fegt land som inte vågar stå för sina egna åsikter och har länge sedan gått över g...

Av caziestar - 25 september 2012 11:11


Hösten och vinterns mörka period är på väg! Ser känns i hela kroppen! Jag är sååå trött hela tiden.. Hade jag inte haft måsten så hade jag kunnat sova hela veckan! Nu var det ett tag sen jag skrev något och det är på grund av hektisk schema! Jag själ...

Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards