caziestar

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Dränerad!!

Av caziestar - 11 september 2012 23:35

Varför är det så alltid med vissa människor att man varje gång man haft någon sorts dialog med vederbörande (finns flera i min omgivning just nu) känner sig fullständigt slut?! Inget man säger eller gör är bra nog, inga idéer man har är bra nog, åsikter om varenda skitgrej.. Tröttar mig.. Det blir ju aldrig bättre heller.. Total obstinat situation! Är detta ett fenomen som ni andra också lägger märke till? Folk som inte själv gör något eller kommer med egna initiativ men så fort någon annan har det så finns set huuuur många åsikter som helst?! Jamen KOM MED EN IDÉ/ETT FÖRSLAG SJÄLV nån djävla gång! Jag tänker banne mig inte låta någon annans negativitet förstöra min dag eller mitt goda humör tänker man varje gång och försöker vända situationen med en vägg..Är det värt det att fortsätta kämpa i motvind när inte alla på skeppet ror åt samma håll?! Är det värt att bita ihop och ta det affärsmässigt med ett leende på läpparna när man själv vet att man har kunskaper kring ämnet som den andra inte besitter? Ja, det återstår att se....
God natt alla och Rock on!!!
:D

 
 
Ingen bild

Sigillen

12 september 2012 22:24

Blev bara nyfiken på om det var något speciellt ämne du menar?

caziestar

13 september 2012 07:20

Hur menar du?

 
Ingen bild

Katty

13 september 2012 08:01

Ja du är inte ensam om att uppleva sånt... det är de som kallas energitjuvar - akta dig för dem... där är aldrig något tillräckligt bra. Stå på dig och följ / gör det du känner är rätt!!!

caziestar

13 september 2012 10:37

Ja såna kan man leva utan! Precis som om hela världen kretsar kring dem!?!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caziestar - 26 november 2012 17:48


Spelningen tillsammans med Sherlock Brothers som support akt för Smash Into Pieces spelning på hemmaplan LIVE gick kanon!!Hoppas att ni gillar det! Denna låten kommer ni oxå att hitta på vår kommande EP!"Ain't No Light"Rock on!   ...

Av caziestar - 21 november 2012 15:48


Ett litet klipp från vår spelning i fredags.. Dålig ljudkvalite tyvärr men ni fattar innehållet :)Detta är en av våra nya låtar som kommer att finnas på vår kommande EP!"We Get High (On Rock N Roll)"   ...

Av caziestar - 21 november 2012 14:45

Hej alla!Jag har varit upptagen ett tag och därför inte skrivit något men det ska bli skärpning på det nu!Jag har problem med folk som inte kan behandla andras årikter med respekt.. Att man ska behöva dissa andras åsikter för att själv framstå som en...

Av caziestar - 28 september 2012 13:29

Öh, Att Sverige ens kan förknippas med "främlingsfientlighet" är i mina ögon ABSURT! Så mycket invandrare som vi har här.. Vart går gränsen? Sverige är i mina ögon ett fegt land som inte vågar stå för sina egna åsikter och har länge sedan gått över g...

Av caziestar - 25 september 2012 11:11


Hösten och vinterns mörka period är på väg! Ser känns i hela kroppen! Jag är sååå trött hela tiden.. Hade jag inte haft måsten så hade jag kunnat sova hela veckan! Nu var det ett tag sen jag skrev något och det är på grund av hektisk schema! Jag själ...

Presentation

THE NAKED TRUTH

Kategorier

Senaste inläggen

Famoüs Jameson

  Är mitt huvudband där vi komponerar och skriver allting inbördes och är ute och spelar flitigt regelbunder!


CopyCat Duo

Duo trubadurer där jag är kompgitarrist och varvar sologitarrister efter kundens och tillställningens behov och önskemål!

Copenhagen Guns - A tribute to Guns n Roses

Copenhagen Guns är ett Guns n Roses triute band jag är lead vokalist för! Följ oss på vårt lilla äventyr runt om i Sverige och Danmark!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Lämna ett avtryck!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards